Minőség

Hisszük, hogy vevőközpontú gondolkodásunk eredménye ügyfeleink elégedettsége. Minőség és környezettudatos vállalati stratégiánk elsőrendű célja, hogy minden erőforrásunkat hatékonyan állítsuk ügyfeleink szolgálatába, eleget tegyünk a fenntartható fejlődés kihívásainak. Elkötelezettségünk bizonyítékaként MSZ EN ISO 9001 :2009 szabvány szerint tanúsitott minőségirányítási, MSZ EN ISO 14001 :2005 szabvány szerint tanúsitott környezetirányítási és HACCP élelmiszeripari minőségbiztosítási rendszereket működtetünk. Vevőorientált fejlesztéseinkkel törekszünk piaci pozíciónk bővítésére, nemzetközi elismertségünk fokozására és élő, természeti környezetünk állapotának javítására.



Integrált minőségirányítási rendszer politika

- Vevőszolgálati munkánk alapgondolata, hogy a Mizsepack Kft-nél a vevő az " ÚR ". A vevőnek át kell adni a terméket érintő információkat. Ezek tartalmazzák a minőség- és környezetközpontú, és biztonsági ismereteket is.
- Célunk a megrendelő konkrét és látens igényeit a legmegfelelőbben kielégíteni, beleértve az ökológiai igényeket is a kockázatok következmények mérlegelésével, eredmények visszacsatolásával, fejlesztési lehetőségekkel.
- Törekszünk a reprodukálhatóan elérhető legjobb minőség és hatékonyság folyamatos fejlesztésére.
- Költségeink optimalizálásával igyekszünk árainkat mértéktartóvá és tervezhetővé tenni, hogy ezzel is hozzájáruljunk partnereink üzleti sikereihez; ezzel párhuzamosan cél a belső hatékonyság, a gazdasági eredmények növelése.
- Dolgozóink tevékenységét áthatja, hogy a cégen belül mindenki vevő és szállító is, továbbá cégünk élő környezetben van jelen.
- Fokozatosan haladunk a technológiai, a minőségi, a környezetvédelmi, az egyéni szakképzési és a vállalatirányítási fejlődés területén. Tervezéssel is törekszünk az anyag és energiatakarékosságra, a hulladékképződés csökkentésére, az ártalmas anyagok kerülésére, környezeti károk megelőzésére.
- Gyártásunkat úgy tervezzük, hogy a folyamatokban rejlő hibalehetőségeket feltárjuk és megelőzzük; a minőséget, hatékonyságot, higiéniát, környezeti hatásokat, balesetvédelmi tényezőket figyelembe véve. A jelentősebb hibákat a keletkezésük előtt feltárjuk, elemezzük, és intézkedést hozunk a megelőzésükre, majd a megelőzés hatékonyságát értékeljük.
- Olyan hatékony HACCP rendszert kívánunk bevezetni és működtetni, amely garanciát jelent termékeink állandó, kifogástalan higiéniai színvonalára, a higiéniai színvonal folyamatos fejlesztésére, megbízóink megelégedettségére.
- A minőség- és környezetközpontú célok elérésének érdekében a Kft. irányítási rendszerét folyamatosan fejleszti az érdekeltek igényeinek, és a nemzetközi követelmények, illetve a környezetszennyezés megelőzése elvének figyelembevételével.
- A fő stratégiai célok elérésénél törekszünk arra, hogy a célok megvalósítása és a gyártás minél kisebb mértékben terhelje a környezetet, hosszú távon biztosított legyen a fenntartható fejlődés irányelve.
- A vezetés alapvető célja a megelőzés, és kevésbé hangsúlyos a helyesbítő tevékenység.
- A vezetés elkötelezi magát, hogy teljesíti a Kft.-re vonatkozó jogszabályokat és határozatokat, valamint a Kft. által vállalt egyéb kötelezettségeket.
- Az minőség- és környezetközpontú politikában megfogalmazott átfogó céljaink elérése érdekében rövidtávú célokat (teendőket) határozunk meg. A célok megvalósításával lépésről lépésre közelebb jutunk a stratégiai célok megvalósításához.

Keressen minket az alábbi telefonszámon: +36 76 556 789